تعمیرکار ها / مقالات / نکات مهم در تعمیر یخچال فریزر و یخچال های ساید بای سایدی

نکات مهم در تعمیر یخچال فریزر و یخچال های ساید بای سایدی

تعمیر یخچال فریزر

برای همه ما پیش آمده است که یخچال و یا فریزرمان بنا به هر علت خراب شده باشند و نیازمند تعمیر باشند، در این گونه مواقع اگر یخچال یا فریزر ما دارای گارانتی باشد که به نمایندگی های مجاز آن برند مراجعه می کنیم و در غیر اینصورت می بایست به تعمیرگاههای مجاز یخچال و فریزر با تجربه مراجعه کرد تا هم هزینه و هم وقت ما تلف نشود. ما در این مطلب از سایت تعمیرکارها در این مورد بیشتر برای شما صحبت کرده ایم.


نکات مهم در تعمیر یخچال فریزر

سن: اگر یخچال فریزرتان کمتر از ۸ سال است که خریدید ، باید در صورت بروز مشکل تعمیر بشود . اگر بیش از ۱۵سال است که خریدید ، به احتمال زیاد باید تعویضش کنید

نوع: برخی از مدل ها نسبت به بقیه هزینه ی تعمیری بالایی دارند. مثلا یخچال های ساید بای سایدی که بیش از ۵ سال کار کرده اند هزینه تعمیرشان نسبت به مدلهای دیگر بالاتر است.

کارایی: اگر یخچال فریزر شما هزینه پرداختی قبضتان را بالا می برد ، آنرا با یک کم مصرف تر جایگزین کنید.

هزینه تعمیر کمپرسور یخچال فریزر

اگر یخچال فریزر شما وز وز می کند و غذا ها را خنک نگه نمی دارد – ممکن است نیاز به تعمیر کمپرسور پیدا کنید ، که هزینه آن با توجه به نوع یخچال فریزر متغیر است و باید با تعمیرکاران ما تماس حاصل نمایید.

مشکل فن کمپرسور: فن کمپرسور خیلی ضروری است ،از آنجایی که کمک می کند خنک نگه دارد و داع نکند.اگر فن بایستد ، کمپرسور صدای عجیبی می دهد و فریزر شما داع می کند . باید با تعمیرکاران حرفه ای یخچال فریزر تماس حاصل نمایید.

صدای کلیک : اگر شما صدای کلیک شندید ، هنوز یک شانسی دارید،مشکل از رله ی استارت آن است، که باعث می شود کمپرسور نتواند خوب کار کند. ببینید که رله ی استارت درست کار می کند. شما می توانید کثیفی های روی کمپرسور را تمیز کنید.

کمپرسور خراب است: اگر قسمتی از یخچال فریزر شما کمتر از قبل خنک می کند ، یخچال را از برق بکشید و کمپرسور را از پشتش جدا کنید. اگر کمپرسور در محفظه ای باشد باید از افراد متخصص برای تست آن استفاده نمایید. اگر کمپرسور کار می کند ، ممکن است چیز دیگری باعث ایجاد این مشکل شده باشد.

صداهای دیگر: اگر کمپرسور شما اغلب بی صدا کار می کند و صدا می دهد ، احتمال زیاد باید کمپرسور را عوض کنید.


نکات مهم در تعمیرات یخچال

سایر تعمیرات در یخچال فریزر

مشکل یخساز: ممکن است شما از یخ ساز صدا بشونید ، وقتی آب وارد آن می شود. ولی اگر از حالت طبیعی اش بیشتر بشود باید چک بشود.

یخ زدا: اگر یخ زدایی صدای کلیک می دهد ، و به مرور زمان هم موتور شروع به صدا دادن می کند . اگر خیلی صدایش زیاد شد ، باید تعویضش کنید.

شما عزیزان می توانید جهت تعمیرات انواع برند یخچال از جمله تعمیرات یخچال جنرال الکتریک و همینطور تعمیرات ساید بای ساید جنرال الکتریک خود با تعمیرگاه جنرال تک سرویس بعنوان نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک تماس حاصل فرمایید.

نکات مهم در هنگام خرید یخچال و فریزر

مصرف کنندگان بایستی در موقع خرید یخچال و فریزر به برچسب انرژی دقت کنند که دارای بیشترین بازدهی و کارآیی باشد.

حجم یخچال و فریزر با توجه به نیاز و تعداد افراد خانواده و شرایط زیست محیطی انتخاب گردد. در بسیاری از موارد یک یخچال فریزر ۱۴ فوت یا حتی ۱۲ فوت می تواند نیاز یک خانواده دو تا چهار نفری را برآورده سازد.

یخچال و فریزر هایی خریداری شود که خود یخچال – فریزر بدون دخالت مصرف کننده در زمان لازم برفک ها را آب کرده و بدین ترتیب مصرف انرژی کاهش یابد. در غیر این صورت برفکها را به طور منظم آب کنید، زیرا با افزایش قشر برفک مصرف انرژی بالا می رود.

بازده فریزرهای صندقی ۱۰ تا ۲۵ در صدر بیشتر از انواع ایستاده آن می باشد. زیرا بهتر عایق کاری شده اند و هنگامی که در آن باز است هوا وارد آن نمی شود.

یخچال هایی که در بالا و پایین خود به فریزر مجهز هستند، بیشترین بازدهی را دارند. در حقیقت یخچال هایی که در پایین خود فریزر دارند، ۱۶% از مدل هایی که فریزر در کنار آنها قرار می گیرد، کمتر انرژی مصرف می کنند.


همچنین ببینید :

تعمیر یخچال در شهر شیراز

تعمیر یخچال در تبریز

تعمیرکار یخچال در قم

تعمیر یخچال فریزر در مشهد

تعمیرکار یخچال در تهران

تعمیر یخچال در کرج

تعمیرات یخچال در اصفهان

4.5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.